2011. május 3., kedd

Brassói Aprópecsenye

Közkedvelt magyar étel (Brassói.... hmmmm) Hús-krump-lee kombó. Nekem speciálisan csirkecsecs volt ittHUN, tehát értelemszerűen ebből készítettem.
Nem voltam rest csíkokra felszabdalni:
Amint kész lettem eme művelettel, máris odatettem lepirítani, aztán mikor már jó lett (pedig piros sem volt) tettem bele paradicsomot, meg paprikát, meg sót, meg borsot, meg majorannát:
Na ez jól kifőtte magát, és azzal kész is lett. Talán még egy kis só kellett rá. A krumplit a sütőben készítettem, ahogy szoktam. Közben elkészítettem az ubisalit a szokásos módon.

Fogtam a sültkrumplit és kitettem tányérba, aztán mehetett rá a hús. Sok száz módja van még ez elkészítésének, de én ezt a módozatot választottam.
Gezuntháj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése