2011. február 18., péntek

Muffin

Megint süti. Nagyon egyszerű és van vagy hány fajtája. Magyarul úgy ejcsük: máfin. Nem sok minden kell hozzá, hamar kész és csak a fantáziád szab határt arra, hogy milyen fajtát készítesz. Hozzávalók: internetelérés.... Ez azért kell, hogy gugliba beüsd, hogy muffin (ezt a szót jelöld ki, aztán ctrl+c és ctrl+v a gugli keresőjébe. és lám: "Nagyjából 19 400 000 találat (0,11 másodperc) " Nyihaha! Pofoneccerű! Innen lestem én is a recept.

Tényleges hozzávalók:
Egy kis sütőpor sem árt, és még csempésztem bele vaníliás cukrot, meg találtam mandula és vanília aromát. Meg kókuszreszeléket. a 40 deka lisztet, 20 deka cukrot, csomag sütőport, vaníliacukrot, összekeverem, 20 deka vaj megmikróz, két tojás, 4 deci tej, és az egészet összekeverem-kézimixerelem.
Muffinsütőforma elő, bele a papírok, ha nem akarunk gnóm, vagy óriás muffinokat (javítási javaslat: muffinakat), akkor elég félig feltölteni a formákat.
Mingyán kész:
Jah. Elfelejtettem a breakcsokit:
Aztán kész:
Egy erre a célra szentesített rambórágóval sütés közben megdöfködjük, hogy visít e még. Ha mán nem, akkor jó.
Előtte, közben, utána:
Nyami.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése